Pages

Wednesday, June 1, 2011

Saya dan si Cilik

Saya dan si cilik

Hu..hu aku dibesarkan dengan 6 beradik lebih kurang sebaya je semua…tapi sepupu kitaorang sumernye kecik-kecik lagii..soo dapat la dukung bebudak dari dulu lagi almaklumlahlah mak ak tu as kak long so adik2nye muda-muda lagi….mak-mak kitaorang summer kami gunakan kata panggilan Kak je..contonya..Kak Mah, Kak Jah, Kak Nun…hmm sentiasa mudalah dorang nie ekkk….

Kami sepupu memang rapat seminggu sekali memang jumpe…mereka pangil aku dengan nama ABE WEY hu..hu comel bunyinye….

Kak bawah gambar yang saya snap zaman dulukala..comel-comel mereka ni macam ABE WEY diorang zaman kecik-kecik…la..laa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

p/s: rindu nk jumpe adik-adik comel ;P

No comments:

Post a Comment