Pages

Monday, February 20, 2012

Bernasib malang harini

hu..hu sedeh betol aku hari ni...okes rentetan malangnya aku macam ni....


aku bangun lah pepagi nak pergi kerja...tengok timing daa lambat beb..makanya aku guna mood fast...then berkejaran la aku g keja....

sampai beb aku sampai opis dalam masa 10 minit. Sampai opis ngam-ngam kul 8.30.
Suka sebab tak lewat punch card...(nasib aku pecut selaju mungkin)

then, aku pun nak mulalah baut keja..rasa macam semacam je..alamakkkkkkk wallet tertinggal!!!!!!
okes aku baut cool je...nak makan pagi tak de duit...sabar-sabar aku tahan makan pagi..masuk je tgahhari lapar beb.....duit satu sen pun..berlapor lah ko...sedih betol
(nak pinjam ngan orang....urhhhh segan aku beb asyik-asyik mintak tolong orang jeekkkk...)-nope kali ni aku tak mo pinjam dengan orang aku tahan ke makan.

okes berlapor lah aku seharian kat opis..niat nak balik awal, pastu nak ambik wallet pegi beli begger..makan selahapnya...(that my planing)

okes pegi tekan punch card balik pulak (toing-tiong bunyi mesin card)
turun ke lif pegi ambik scooter comel aku tuh....aduss tak hidup, try lagi tak idupppp...

nak call lah kawan aku lah tanya camne..(trokkkkk-trokkkkk----..dammm kredit abis rupanya, okes kan aku ada 2 phone satu lagi pakai line punya...Samsung S2 bagai..(tekan sreen-tekan lagi)-----dammm x de batri pulak kauuuu....

arhhhhhhhh..dah la lapar...plus x leh balik sharpp...
....naik opis nagis (ko mampo) giler kot aku nangis....
.....hurhhh tak de lah ber emo sedeh je....

:-(

No comments:

Post a Comment