Pages

Wednesday, February 8, 2012

Si Auni yang Comel

last week pulang ke kampung terchintaaa..then dalam kelapangan waktu terbuang dengan meroyan je...my mum ajak ke Kota Bharu tuk shopinggggg-(walhal beli kain jekkk)..maka termetrailah janji dengan mak sedaraku yang vouge tukkk...

first2 g ambik si auni (si sepupu yang chomelll) kat sekolah.....



hurhh siap bawak balik belon agi..aku mintak x mo bagi....urghhhh nak jugaokkkkk belommmm




aku ambik gambar dia...layan pulak si auni posinggg..comel bertudunga kecikkk..
bagus wehh diohh pah petang x bukak tundung tuhhh


kak kedai..dia nih gigih berlari sana sinih.....pastu aku kejar..erhhhh
then panggil aku ABAH..ABAHH..
(abah sangatkan aku nihhhh)


mak dio pulok n my mum sibuk duk pilih kainn...nak tema kuning...
pah ceroh dok cari warna kuningg....
last2 beli warna merah....MERAH NYALORRR...


p.s: jadikan anak-anak kecil sedunia soleh n solehah....amin

No comments:

Post a Comment