Pages

Thursday, February 23, 2012

Kembar aku : Zulirwan

Penah x jumpa kembar aku nama dia Zulirwan yuppp...sama je ngan nama aku terbalikkan je...Irwan Zul ...emm bercakap pasal kembar ni..kalau kembar seiras kata orang sama je fizikal dorang ni aka SPESEN je...emmm yer ke tiap orang adalah perbezaan nya even antara kita dan cermin ada perbezaannya..

aikk cermin dan kita ader perbezaan..aha kenkawan ader perbezaan la..dalam cermin adalah orang yang kita nak jadi bukan diri kita...kalau kita tengok cermin mesti nak sengih kan..supaya muka nampak lebih cantik..arhhhh cantik ker korang.....

pastu betolkan eset memang..yang jatuh ke..kekanan ke kekira betolkan cket...pepaham la kot...(rambut kenkawan)...tulah kita dan cermin...tapi kalau kita nak jadi terbaik apa yang diharapkan perlulah sedikit pengorbanan..aha jadikan kita adalah ilusi dalam cermin (means jadi apa yang kita nak...)

ni lah pandangan aku antara aku dan cermin...pandangan korang camne?



p.s: ohhh cermin siapakan yang terhensem/tercantik di dunia..korang cakap kat cermin macam tuu..cermin x tipu..korang tengok lah hasilnya..selamat mencoba!!!!

No comments:

Post a Comment